martien schreef:Zeker fraai verslag. En lees ik daar dat mijn goede bedrijfsschaakcollega Marco verliest van Chris??
Tegen die Lidewij heb ik een jaar terug in een ASV toernooi nog eens een mooie remise behaald.
Proficiat heren!
Mark schreef:Daar heb je dat ratinggebeuren weer... Laat maar....
En ja, klopt Martien ! Overigens zag ik je andere collega Koen MvdB een vreselijke schwindel uithalen tegen Siert Huizinga die werkelijk een puike partij speelde. Overigens speelde ook De Cirkel 4 (?) een externe pot daar en een van de spelers liet nog bijna een stelling met 2 dames, 2 torens een paard en 4 pionnen tegen 1 dame 1 toren en 2 pionnen bijna remise lopen....
@Martijn: sorry, had ik niet in de gaten Ik was druk bezig om op de overige 2 partijen te letten vandaar de spraakverwarring
eagle schreef:martien schreef:Zeker fraai verslag. En lees ik daar dat mijn goede bedrijfsschaakcollega Marco verliest van Chris??
Tegen die Lidewij heb ik een jaar terug in een ASV toernooi nog eens een mooie remise behaald.
Proficiat heren!
Moet je daar nou zo trots op zijn: haar rating per 1 augustus was inmiddels 1309.
Daar moet je van winnen. Teun ook. En kom nou niet met het argument dat bij die jonge spelers de rating altijd lager is dan de echte speelsterkte.
kreeft58 schreef:eagle schreef:martien schreef:Zeker fraai verslag. En lees ik daar dat mijn goede bedrijfsschaakcollega Marco verliest van Chris??
Proficiat heren!
Moet je daar nou zo trots op zijn: haar rating per 1 augustus was inmiddels 1309.
Daar moet je van winnen. Teun ook. En kom nou niet met het argument dat bij die jonge spelers de rating altijd lager is dan de echte speelsterkte.
Martien is al snel tevreden met zijn prestaties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten