martien schreef:In reaktie op de vraag van Pauwbase: ik ben bereid om hem als bekerhouder volgende week te "gedogen".
Ik verwacht wel dat hij bij een deelbaar aantal spelers zijn wedstrijd zo spoedig mogelijk inhaalt, in ieder geval voor de tweede ronde. Voor andere afwezigen geldt dat bij afwezigheid aanstaande maandag deelname aan de beker vervalt.
En hoe de loting aanstaande maandag verder verloopt??? Dat is een verrassing!
Het spijt mij, maar hetgeen de competitieleider stelt is onreglementair en dus pertinent onjuist. En ik protesteer dus bij deze tegen de opstelling van de competitieleider en zijn uitleg!
Het is bovendien veel simpeler! Iemand kan niet, wil wel meespelen, wordt gewoon ingedeeld en loot dus mee. Echter, hij geeft vooraf aan op 1 november 2010 om moverende redenen verhinderd te zijn. Dan speelt hij die wedstrijd dus later en natuurlijk vóór de tweede ronde. Immers, anders kan hij bij winst of zijn tegenstander bij winst in de eerste ronde, niet worden ingedeeld voor de tweede ronde
Probleem dat echter meer knelt is, hoe het in het telsysteem van interne systeem moet worden geregeld. Krijgt de afwezige en zijn tegenstander op 1 november dus 1/3 vanwege niet aanwezig zijn? En als hij dan inhaalt op een andere datum, bijvoorbeeld maandag 8 november, hoe gaat het dan? Telt dan de regeling die normaal geldt voor de bekerronde van maandag 1 november? En hoe is eigenlijk die regeling?
Kijk meneer de competitieleider, het is simpel om snel populistisch te antwoorden, maar misschien is het beter vooraf even na te denken over het juiste antwoord