NPC schreef:De aankondiging op de OSBO site intrigeert me wel. Elk team moet vele prijzen meenemen als inschrijfgeld ...
Mark schreef:Ik zag ergens ook staan dat Talktalk wel belangstelling had. Op de eerste dag nadat ik de 40 ben gepasseerd heb ik ook wel interesse. Kunnen we geen ouwerwets knalteam opstellen? Iets als crazy, beest, talktalk als basis of zo? Normaal gesproken werd dat aangevuld met Paul of Peter maar dat zal wel niet gaan...
Pauwbase schreef:NPC schreef:De aankondiging op de OSBO site intrigeert me wel. Elk team moet vele prijzen meenemen als inschrijfgeld ...
"Entree: 10 euro per team en vele prijzen!"
NPC schreef:Tja, je mag van zo'n site toch een goede eindredactie verwachten
Pauwbase schreef:Mark schreef:Ik zag ergens ook staan dat Talktalk wel belangstelling had. Op de eerste dag nadat ik de 40 ben gepasseerd heb ik ook wel interesse. Kunnen we geen ouwerwets knalteam opstellen? Iets als crazy, beest, talktalk als basis of zo? Normaal gesproken werd dat aangevuld met Paul of Peter maar dat zal wel niet gaan...
Goed plan!
Dan maak ik een tweede team met gezelligheidspelers als Noël, Teunis, ik en nog een 4e vriend. Ik kijk al uit naar de onderlinge ontmoeting
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten