crazy2 schreef:Dus we zullen moeten scoren tegen mede-degradatiekandidaten, waar gisteren Bennekom misschien bijgekomen is na verlies tegen Pallas.
Ik denk dat het we het hier wel bij kunnen laten voor wat betreft de voorbereiding.
crazy2 schreef:Dus we zullen moeten scoren tegen mede-degradatiekandidaten, waar gisteren Bennekom misschien bijgekomen is na verlies tegen Pallas.
Pauwbase schreef:Van het Veenendaal forum:crazy2 schreef:Dus we zullen moeten scoren tegen mede-degradatiekandidaten, waar gisteren Bennekom misschien bijgekomen is na verlies tegen Pallas.
Ik denk dat het we het hier wel bij kunnen laten voor wat betreft de voorbereiding.
Mark schreef:Kan er misschien iets gegokt worden over een mogelijke opstelling van VSV? Ik heb wel niet heel veel tijd over maar de meeste spelers ken ik nog wel en dan kan er toch 'iets' aan voorbereiding gedaan worden....
Pauwbase schreef:Mark schreef:Kan er misschien iets gegokt worden over een mogelijke opstelling van VSV? Ik heb wel niet heel veel tijd over maar de meeste spelers ken ik nog wel en dan kan er toch 'iets' aan voorbereiding gedaan worden....
Voorlopig is het meer gokken over onze eigen opstelling
Pauwbase schreef:Wat spelen de mannen op 1.e4?
Duijker: Pirc/Modern
Verhoef: Versnelde Draak (Siciliaans)
Don: Jaenisch (Spaans)
Van Niel: Frans (welke variant?)
Vd Brink: ?
Burer: ?
Mark schreef:Da's in ieder geval al meer info. Zie wel dat er geen peil op te trekken is bij die jongens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten