WIT: +10 =7 -0 (TPR 2115)
ZWART: +5 =3 -9 (TPR 1813)
Pauwbase schreef:Evaluerend: ik ben aardig tevreden over mijn toernooi. Op tiebreak (SB) 3e geworden in groep 3 en tot en met de laatste ronde meegedaan voor promotie naar groep 2. Vorig jaar werd ik 6e en in 2007 werd ik (ongedeeld) 3e, maar toen waren de promotieplaatsen al voor de laatste ronde vergeven.
TPR gehaald van 1970, en dat betekent ongeveer 10 ratingpunten winst voor de mei rating Het lijkt er op dat de neergang gestopt is, vanaf nu gaan we weer proberen richting de 1950 te komen. Dat lijkt me een mooie rating voor mij.
Opvallend is het verschil in prestatie tussen mijn wit- en zwartpartijen. De laatste 17 partijen met normaal tempo met beide kleuren:
- Code: Selecteer alles
Mijn laatste nul met wit dateert alweer van 21 april 2008, interne competitie tegen ene Hofstra. Driehonderd punten verschil in TPR tussen wit en zwart!
kreeft58 schreef:Pauwbase schreef:Evaluerend: ik ben aardig tevreden over mijn toernooi. Op tiebreak (SB) 3e geworden in groep 3 en tot en met de laatste ronde meegedaan voor promotie naar groep 2. Vorig jaar werd ik 6e en in 2007 werd ik (ongedeeld) 3e, maar toen waren de promotieplaatsen al voor de laatste ronde vergeven.
TPR gehaald van 1970, en dat betekent ongeveer 10 ratingpunten winst voor de mei rating Het lijkt er op dat de neergang gestopt is, vanaf nu gaan we weer proberen richting de 1950 te komen. Dat lijkt me een mooie rating voor mij.
Opvallend is het verschil in prestatie tussen mijn wit- en zwartpartijen. De laatste 17 partijen met normaal tempo met beide kleuren:
- Code: Selecteer alles
Mijn laatste nul met wit dateert alweer van 21 april 2008, interne competitie tegen ene Hofstra. Driehonderd punten verschil in TPR tussen wit en zwart!
En nu zaterdag nog
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten