eagle schreef:Wie weet de uitslag van de partij gisteren tussen Chris Oosterwijk en Noud Vromans? Helaas zijn ze allebei niet te bereiken. De stand na de 13e ronde laat dus nog even op zich wachten.
Pauwbase schreef:eagle schreef:Wie weet de uitslag van de partij gisteren tussen Chris Oosterwijk en Noud Vromans? Helaas zijn ze allebei niet te bereiken. De stand na de 13e ronde laat dus nog even op zich wachten.
0-0! Toen ik weg ging (maar dat was vrij vroeg ) stond Hugo wel behoorlijk goed. Kan me niet voorstellen dat Noud dat overleefd heeft.
Mark schreef:Klein vraagje aan eagle (en evt. anderen) : Een beetje meer spelritme zou wel handig zijn denk ik zo... Is het een probleem om in te draaien in de interne of gaat dat 'oneerlijk' worden (heb er even geen ander woord voor)
martien schreef:Prettige overwinning op Marinus vanavond Alleen heb ik w.s. mijn notatieboekje in de Commanderij laten liggen (alle voorbereiding naar de knoppen ) Iemand gezien? (en hoop ik opgeruimd )
Pauwbase schreef:martien schreef:Prettige overwinning op Marinus vanavond Alleen heb ik w.s. mijn notatieboekje in de Commanderij laten liggen (alle voorbereiding naar de knoppen ) Iemand gezien? (en hoop ik opgeruimd )
Net terug uit de serverruimte, even alle ramen en deuren open gezet om de temperatuur weer onder de 31 graden te krijgen Geen notatieboekje gezien
martien schreef:Prettige overwinning op Marinus vanavond Alleen heb ik w.s. mijn notatieboekje in de Commanderij laten liggen (alle voorbereiding naar de knoppen ) Iemand gezien? (en hoop ik opgeruimd )
eagle schreef:martien schreef:Prettige overwinning op Marinus vanavond Alleen heb ik w.s. mijn notatieboekje in de Commanderij laten liggen (alle voorbereiding naar de knoppen ) Iemand gezien? (en hoop ik opgeruimd )
Uitvoerig de openingen bestudeerd van Martien. Kom maar op de volgende keer! Maar nee, helaas niets gezien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten