Het bleef zolang stil dat ik maar zelf ben gaan kijken hoe de boys het vandaag gedaan hebben.
Wat blijkt.
Martijn winst, Bert draw en Martien ook winst.
p.s. erg leuk reisverslag van Martijn.
martien schreef:htj schreef:Martijn 1ste in de groep!!!!!!
Tja, niet dat ik het hem misgun, maar wel een gratis punt.
martien schreef:Pauwbase schreef:Het kan niet alle dagen feest zijn, een redelijk correcte (maar ook saaie) remise na 20 zetten. Wit was een van de medekoplopers en speelde een niet zo'n ambitieus systeempje tegen mijn Siciliaan. Ik speelde op zich redelijk correcte zetten en kon zo "gelijk maken". De stelling na 20 zetten was volstrekt in evenwicht en mijn remiseaanbod werd dan ook direct aanvaard. Als ik echt had moeten winnen, dan had ik in de opening nog wel wat anders kunnen proberen. Maar correct schaak is ook wat waard
Nog wel gezellig zitten analyseren met mijn sympathieke tegenstander en daarna nog het WaZ-oeuvre van Martien doorgenomen, samen met Sander. Dat was ook vermakelijk
Wrijf het er maar in hoor! Ik kan het hebben. Die bokpartij van vanavond ben ik al weer vergeten.
Morgen met wit voor nieuwe kansen. Iets van "durven verliezen"? Dan moet het morgen toch lukken!
En daarna heb ik nog een biertje van de gebroeders Pauw tegoed!
kreeft58 schreef:martien schreef:Pauwbase schreef:Het kan niet alle dagen feest zijn, een redelijk correcte (maar ook saaie) remise na 20 zetten. Wit was een van de medekoplopers en speelde een niet zo'n ambitieus systeempje tegen mijn Siciliaan. Ik speelde op zich redelijk correcte zetten en kon zo "gelijk maken". De stelling na 20 zetten was volstrekt in evenwicht en mijn remiseaanbod werd dan ook direct aanvaard. Als ik echt had moeten winnen, dan had ik in de opening nog wel wat anders kunnen proberen. Maar correct schaak is ook wat waard
Nog wel gezellig zitten analyseren met mijn sympathieke tegenstander en daarna nog het WaZ-oeuvre van Martien doorgenomen, samen met Sander. Dat was ook vermakelijk
Wrijf het er maar in hoor! Ik kan het hebben. Die bokpartij van vanavond ben ik al weer vergeten.
Morgen met wit voor nieuwe kansen. Iets van "durven verliezen"? Dan moet het morgen toch lukken!
En daarna heb ik nog een biertje van de gebroeders Pauw tegoed!
Het onderstaande is zondag geschreven door martien:
''Heerlijke partij! Goed gevoel voor morgen waar ik met zwart tegen een buitenlandse turf speel.
Eens kijken of ik mijn officieuze titel van Kindermoordenaar kan consolideren.''
En dan er door zo'n mannetje uit Estland op zo'n manier vanaf worden gemept. Ook nog mindere rating Dat zou ik zeggen.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten