kreeft58 schreef:martien schreef:talktalk schreef:Mannen succes bij aankomend Corus. Ik kom jullie aanmoedigen!
De schaaksite van Corus is best verslavend. 8 partijen tegelijk te volgen. Daar zat je vroeger dan met teletekst.
Ronde 2 Giri won wel een pionnetje, echter ik vind zwarts spel in dat soort stellingen altijd vervaarlijk en kansrijk ogen. Giri zag dat ook en besloot zijn pion terug te gaan geven maar voordien al remise overeen te komen. Hij zegt niet in gevaar te zijn geweest, of te wel een solide remise. Maar wel met wit!
Mooie analyse Ed, maar het is nu echt Tata ipv Hoogovens
Moet me er nu toch even mee bemoeien. 1)Martien, je zult bedoelen denk ik TATA ipv Corus, want dat schrijft Ed. Waar jij nu ineens Hooovens vandaan haalt in de jongste tekst van Ed? Zal het tijdstip zijn.... 2) Ga mee met de uitleg van Pauwbase over het dameoffer. Ruilen is terug krijgen in waarde wat je inlevert. En dat is niet zo in dit geval. Dus is het een offer, Cock! 3) Is inderdaad echt geweldig die livegames van TATA.
is volgens jou een dame veel meer waard dan een toren plus paard? De computer ziet het verschil niet, dus waar hebben we het over?