Alles op schaakgebied bij BSV
door webmaster » zo 12 dec 2010, 18:29
Pauwbase schreef:kreeft58 schreef:Noël heeft vooruit gespeeld met zwart op bord 2 tegen Jacques Bontjes en gewonnen. We staan dus met 1-0 voor! Mooie prestatie van Noël.
Partij is
hier na te spelen, met commentaar van de winnaar.
link werkt niet...
-
webmaster
- Beheerder
-
door webmaster » zo 12 dec 2010, 20:55
Pauwbase schreef:martien schreef:Pauwbase schreef:kreeft58 schreef:Noël heeft vooruit gespeeld met zwart op bord 2 tegen Jacques Bontjes en gewonnen. We staan dus met 1-0 voor! Mooie prestatie van Noël.
Partij is
link werkt niet...
bij mij wel, je computer is echt aan zijn eind!
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is...en mijn computerproblemen zijn allang opgelost..
-
webmaster
- Beheerder
-
door webmaster » ma 13 dec 2010, 00:39
Pauwbase schreef:martien schreef:Pauwbase schreef:martien schreef:Pauwbase schreef:kreeft58 schreef:Noël heeft vooruit gespeeld met zwart op bord 2 tegen Jacques Bontjes en gewonnen. We staan dus met 1-0 voor! Mooie prestatie van Noël.
Partij is
link werkt niet...
bij mij wel, je computer is echt aan zijn eind!
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is...en mijn computerproblemen zijn allang opgelost..
Anderen ook dat probleem dan? Het enige dat ik kan bedenken is dat die telfort homepage alleen te benaderen is voor mensen met een Telfort-ip. Maar dat heb jij toch ook? Vreemd..... Je zit met die rare ipad te browsen, dat kan ook niet goed gaan natuurlijk.
Mirror staat
hier. Nu niet meer mauwen
Woelmuis...moehahaha! Begin toch es een echte site en registreer een domein!
-
webmaster
- Beheerder
-
Keer terug naar BSV Algemeen