En wat lees ik op de OSBO-site?
Bennekom gaat het snelschaken voor teams organiseren samen met de OSBO. Binnenkort meer nieuws over datum, plaats etc.
Chapeau voor BSV!
Geplaatst door: Sibbele Bonthuis 12 november
martien schreef:En wat lees ik op de OSBO-site?
Bennekom gaat het snelschaken voor teams organiseren samen met de OSBO. Binnenkort meer nieuws over datum, plaats etc.
Chapeau voor BSV!
kreeft58 schreef:martien schreef:En wat lees ik op de OSBO-site?
Chapeau voor BSV!
Goed hé
martien schreef:kreeft58 schreef:martien schreef:En wat lees ik op de OSBO-site?
Chapeau voor BSV!
Goed hé
eagle schreef:Dan kunnen we er dit jaar niet omheen om ook zelf met BSV een of meer teams mee te laten doen. A.s. maandag kunnen de leden vast oefenen met snelschaak, maar die wedstrijdervaring heeft 13 juni waarschijnlijk geen nut meer.
martien schreef:eagle schreef:Dan kunnen we er dit jaar niet omheen om ook zelf met BSV een of meer teams mee te laten doen. A.s. maandag kunnen de leden vast oefenen met snelschaak, maar die wedstrijdervaring heeft 13 juni waarschijnlijk geen nut meer.
Hoe ga je dat maandag indelen? Voorrondes en daarna groepen Cock?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast