Dank voor alle reacties! Weer thuis, even de balans opmaken en na wat gereken kom ik tot de volgende afrekening:
FIDE: +51 punten
KNSB: +95 punten
BANK: +€325
Best een geinig toernooitje!
Pauwbase schreef:Dank voor alle reacties! Weer thuis, even de balans opmaken en na wat gereken kom ik tot de volgende afrekening:
eagle schreef:Pauwbase schreef:Dank voor alle reacties! Weer thuis, even de balans opmaken en na wat gereken kom ik tot de volgende afrekening:
Hoe werkt die verdeling in punten (FIDE dan wel KNSB)?
Pauwbase schreef:eagle schreef:Pauwbase schreef:Dank voor alle reacties! Weer thuis, even de balans opmaken en na wat gereken kom ik tot de volgende afrekening:
Hoe werkt die verdeling in punten (FIDE dan wel KNSB)?
Voor de FIDE tellen uiteraard alle partijen tegen FIDE-ratinghouders. Dat waren er 8, alleen de eerste ronde tegen 1197 telde niet mee. Dus dat is 5 uit 8 tegen gemiddeld 2305, een TPR van 2395.
Voor de KNSB tellen ook alle partijen tegen FIDE-ratinghouders, waarbij de KNSB-rating van de tegenstanders wordt genomen als die bestaat. Niet alleen Zdebskaja, maar ook IM Leonid Milov heeft een KNSB-rating. Helaas is zijn september-rating een stuk lager dan zijn november-rating en zijn FIDE-rating
Maar voor de KNSB tellen dus ook 8 partijen mee, alleen is de K-factor daar 25 en bij de FIDE 15.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten