Gisteravond met oegstgeest 3 gewonnen van voorschoten
Daardoor gepromoveerd naar promotieklasse
Laat het een voorbeeld zijn voor bsv
Persoonlijke score 6 uit 7 aan bord 1-2. Topscoorder van het
seizoen in de leidsche onderbond 1e klasse!
talktalk schreef:Gisteravond met oegstgeest 3 gewonnen van voorschoten
Daardoor gepromoveerd naar promotieklasse
Laat het een voorbeeld zijn voor bsv
Persoonlijke score 6 uit 7 aan bord 1-2. Topscoorder van het
seizoen in de leidsche onderbond 1e klasse!
martien schreef:Ben nu bezig het filmpje van vanavond te uploaden naar youtube. Normaal gesproken staat ie morgen op de site. Voor diegenen die het andere filmpje hebben gemist: http://www.bennekomsesv.nl/?p=1384#more-1384
martien schreef:eagle schreef:Als je een reaktie plaatst op een stukje valt het op dat, indien er al veel tekst staat, de regel waar je aan werkt uit beeld verdwijnt. Dat is dus blind typen. Je kunt die regel wel omhoog halen, maar zodra je weer begint is de regel weer uit zicht. Is hier een oplossing voor?
Je hebt toch een scrollbalk rechts in je bericht?
martien schreef:eagle schreef:martien schreef:eagle schreef:Als je een reaktie plaatst op een stukje valt het op dat, indien er al veel tekst staat, de regel waar je aan werkt uit beeld verdwijnt. Dat is dus blind typen. Je kunt die regel wel omhoog halen, maar zodra je weer begint is de regel weer uit zicht. Is hier een oplossing voor?
Je hebt toch een scrollbalk rechts in je bericht?
Dat is juist, en ik ben ook bekend met het gebruik er van.
Maar als de tekst van het vorige bericht het gehele venster vult, kun je bijvoorbeeld een enter geven. Dan verschijnt 1 lege regel, meer niet. Met de scrollbalk kan ik meer lege regels tonen. Vul je daarna op die regels iets in dan verdwijnen ze onder de onderste lijn van het geopende venster. Ik heb dit probleem met enige regelmaat, misschien dat er ook anderen zijn die hier tegenaan lopen.
Ik heb er geen last van en kan het dus moeilijk herkennen. Momenteel aan het pogen een systeemherstel door te voeren aangezien mijn computer weerbarstig eigenwijs is...
Nog even voor de duidelijkheid: ik bedoel de scrollbalk binnen je geciteerde bericht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten