Zie site osbo
dreigen 6 teams terug te keren uit KNSB
twee proberen; 4 degraderen??
Des te meer reden om te proveren!!!
martien schreef:Kunnen we een dezer dagen nog een rondje uitslagen verwachten van deze onverwachte extra interne ronde van afgelopen maandag?
kreeft58 schreef:martien schreef:Kunnen we een dezer dagen nog een rondje uitslagen verwachten van deze onverwachte extra interne ronde van afgelopen maandag?
Wellicht donderdag
Pauwbase schreef:kreeft58 schreef:martien schreef:Kunnen we een dezer dagen nog een rondje uitslagen verwachten van deze onverwachte extra interne ronde van afgelopen maandag?
Wellicht donderdag
kreeft58 schreef:Pauwbase schreef:kreeft58 schreef:martien schreef:Kunnen we een dezer dagen nog een rondje uitslagen verwachten van deze onverwachte extra interne ronde van afgelopen maandag?
Wellicht donderdag
Drie vraagtekens!!! Het is simpel: op het laatste moment ging de training van Herman Grooten wegens familieomstandigheden niet door. Dus heeft het bestuur besloten een interne ronde af te werken. Grooten zal binnenkort wel komen en dan vervalt er een ronde. Dus blijft het totale aantal gelijk!
Pauwbase schreef:kreeft58 schreef:Pauwbase schreef:kreeft58 schreef:martien schreef:Kunnen we een dezer dagen nog een rondje uitslagen verwachten van deze onverwachte extra interne ronde van afgelopen maandag?
Wellicht donderdag
Drie vraagtekens!!! Het is simpel: op het laatste moment ging de training van Herman Grooten wegens familieomstandigheden niet door. Dus heeft het bestuur besloten een interne ronde af te werken. Grooten zal binnenkort wel komen en dan vervalt er een ronde. Dus blijft het totale aantal gelijk!
Lekker voor de mensen die afgelopen maandag lieten lopen omdat er geen interne was. Haal mij maar van de lijst, ik kom sowieso niet meer de rest van de interne. Speel alleen nog beker en misschien nog rapid. Maar ik moet zeggen, de opzet van het bestuur is wel geslaagd: de interne wordt steeds meer een loterij en dus spannender. Gefeliciteerd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten