Ik kom zeker kijken immers dicht bij nijn werk.
Indien er behoefte bij de bsv deelnemers is op weg naar huis om met mij te
analyseren en een hapje te nuttigen kan dat in mijn buitenhuis in spaarnwoude..
martien schreef:Nog 10 dagen te gaan voor dit mooie toernooi
Ondergetekende gaat zoals gewoonlijk medoen in de weekend4kamp en de dag4kamp. Noel doet in het weekend mee en Martijn Pauwbase geeft acte de presence in de 10kamp.
Dit jaar een sterk en mooi toernooi. Jammer dat Toppie niet meedoet. Benieuwd naar de prestatie's van Magnus.Kan hij de druk aan?
We gaan het volgen. Hopelijk vele verslagen via dit draadje.
Ik kan schakers aanbevelen om dit toernooi te bezoeken! En nu maar hopen dat de weergoden geen roet in het eten gooien!
eagle schreef:martien schreef:Nog 10 dagen te gaan voor dit mooie toernooi
Ondergetekende gaat zoals gewoonlijk medoen in de weekend4kamp en de dag4kamp. Noel doet in het weekend mee en Martijn Pauwbase geeft acte de presence in de 10kamp.
Dit jaar een sterk en mooi toernooi. Jammer dat Toppie niet meedoet. Benieuwd naar de prestatie's van Magnus.Kan hij de druk aan?
We gaan het volgen. Hopelijk vele verslagen via dit draadje.
Ik kan schakers aanbevelen om dit toernooi te bezoeken! En nu maar hopen dat de weergoden geen roet in het eten gooien!
Schaakt Topalov nog wel eens? Bewaart blijkbaar al zijn energie en nieuwe openingen voor de match tegen Anand. En Kramnik op de 1e dag al weer zo'n Russische verdediging, ik had daar laatst al geen zin in tegen Bodlaender en koos daarom ook maar voor d4, voor mij een unicum.
eagle schreef:Schaakt Topalov nog wel eens? Bewaart blijkbaar al zijn energie en nieuwe openingen voor de match tegen Anand.
martien schreef:Pauwbase schreef:
Spelend met nummer 3, Noel........BOVENS!
Je vergeet links onder in beeld M Bakker in karakteristieke houding!
martien schreef:Voor mij gaat het nu door. Hopelijk blijft het spel goed!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten