Osito schreef:Ik verwacht dat je me op de volgende lijst weer inhaalt Pauwbase ! Hoe ging je pot tegen Stefan (uitslag zegt vaak zo weinig) ?
Zie het draadje Toernooien >> Dieren. Kans gemist, maar wel weer wat geleerd
Osito schreef:Ik verwacht dat je me op de volgende lijst weer inhaalt Pauwbase ! Hoe ging je pot tegen Stefan (uitslag zegt vaak zo weinig) ?
Osito schreef:Bij sommige toernooien is het moeilijker om rating te winnen en is de kans op ratingverlies dus wat hoger dan bij anderen. Maar ja moet je daarom dan maar niet meedoen met dat toernooi ?
Het speelt natuurlijk ook mee of het een leuk toernooi is. Daarnaast speelde Hotze t/m de laatste ronde mee voor de 1e prijs en dat is in een groot zomertoernooi natuurlijk nooit aan de orde.
Osito schreef:Je individuele partijen gelden gewoon, dus toernooiwinst geeft geen bonuspunten. Overigens als je de redenatie doortrekt dat Hotze sterke tegenstanders moet opzoeken, zou dat ook inhouden dat hij wellicht ergens 1e klasse KNSB moet gaan spelen.
Osito schreef:Je individuele partijen gelden gewoon, dus toernooiwinst geeft geen bonuspunten. Overigens als je de redenatie doortrekt dat Hotze sterke tegenstanders moet opzoeken, zou dat ook inhouden dat hij wellicht ergens 1e klasse KNSB moet gaan spelen.
aesculaapje schreef:Osito schreef:Je individuele partijen gelden gewoon, dus toernooiwinst geeft geen bonuspunten. Overigens als je de redenatie doortrekt dat Hotze sterke tegenstanders moet opzoeken, zou dat ook inhouden dat hij wellicht ergens 1e klasse KNSB moet gaan spelen.
Ik weet dat een toernooizege geen bonuspunten oplevert, maar er was eens (of nog steeds?) een regel dat een toernooiwinnaar geen ratingpunten kan verliezen, ik vraag me af of die regel binnen de knsb ook geldt/gold
Pauwbase schreef:Inmiddels aanbeland bij de novemberratings. Dalen is mij een bekend verschijnsel, maar dit is de overtreffende trap
Mark schreef:Als jij qua rating blijft meebewegen met de economie dan zit je over een jaar of 10 op IM-niveau
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten