Osito schreef:Goed verslag op de site. Snap alleen niet waarom Ede nu blij zou moeten zijn met de 4-4 bij Veenendaal. De uitslag van Veenendaal tegen Zutphen was voor hen totaal niet van belang. Bij elke uitslag zouden ze 8e worden en waren ze afhankelijk van Wageningen 2.
Rini, Ede was bij elk resultaat 8e geweest. Als wij gewonnen hadden van Zutphen dan had Ede 1 mp meer gehad dan Zutphen. Dus bij 8-0 voor ons was Ede 8e. Bij 8-0 voor Zutphen was Ede 8e en bij 4-4 was Ede 8e. Conclusie : Je vergeet Zutphen in je virtuele eindstand. Zelfs jij kan een foutje makenkreeft58 schreef:Osito schreef:Goed verslag op de site. Snap alleen niet waarom Ede nu blij zou moeten zijn met de 4-4 bij Veenendaal. De uitslag van Veenendaal tegen Zutphen was voor hen totaal niet van belang. Bij elke uitslag zouden ze 8e worden en waren ze afhankelijk van Wageningen 2.
Osito, ik leg het uit.
Dit is nu de eindstand onderin:
8. Ede 4-27,5
9. Veenendaal 2 3-28,5
10. SMB 3 2-27
Wint Veenendaal met 5-3, wat dus gemakkelijk kon gebeuren, dan is de stand:
8. Veenendaal 2 4-29,5
9. Ede 4-27,5
10. SMB 3 2-27
Conclusie: dan was Ede het kind van de rekening. Zelfs bij 4,5-3,5 voor Veenendaal 2 was dat het geval.
Nu het 4-4 werd, is echter Veenendaal 2 de pineut!
Osito schreef:Ik verneem niets meer dus ik neem aan dat het nu duidelijk is Rini ?
PS : Goede pot Martijn. Ottenheijm heeft ook wel erg zwaar gehad de laatste 2 rondes. Bij jou had hij na 1 uur kunnen opgeven en bij mij gaf hij daadwerkelijk op na 1 uur spelen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten