Verlies 4,5 tegen 3,5, verloren van de toren2
Zonde! Zeker als je de andere uitslagen meeweegt!
Winst voor Hotze Martijn en Jan, en Ed had geluk dat hij remise kon houden!
talktalk schreef:Ik heb een kans gemist om een van mijn mooiste partijen uit mijn jonge carrière in een stuk af te maken.
Ik deed alles goed en wikkelde af naar een gewonnen eindspel met 2 pionnen meer. Helaas verprutste ik mijn voordeel.
Echter had ik het eerder super mooi kunnen uitmaken. Martijn je hebt gelijk, de computer weet het beter.
In de stelling die ik nog ff analyseerde met hotze en good old Rini kreeft, deed hotze een goede suggestie.
b4 om de loper op C5 te verjagen naar b6. Paard b3 kan ook, voorkeur computer!
Na Lb6 is het snel uit, Df6 schaak (toch nu al Hotze, let maar op vervolgzet).
Kd7 (ke8 kan niet Th8! Dame verlies en erger).
Echter op kd7 volgt ook Th8!!!!!!!!!! Slaan met de dame van G8 gaat niet, immers Dxf7 is mat. Dit miste we.
Het had dus een partij kunnen zijn waarbij zwart vanaf de opening compleet maar dan ook compleet zoek zou zijn gespeeld!!!
Sorry guys
Such a shame talk talk
Voor bsv is dit seizoen The party is over
talktalk schreef:Verlies 4,5 tegen 3,5, verloren van de toren2
Zonde! Zeker als je de andere uitslagen meeweegt!
Winst voor Hotze Martijn en Jan, en Ed had geluk dat hij remise kon houden!
talktalk schreef:Ik heb een kans gemist om een van mijn mooiste partijen uit mijn jonge carrière in een stuk af te maken.
Ik deed alles goed en wikkelde af naar een gewonnen eindspel met 2 pionnen meer. Helaas verprutste ik mijn voordeel.
Echter had ik het eerder super mooi kunnen uitmaken. Martijn je hebt gelijk, de computer weet het beter.
In de stelling die ik nog ff analyseerde met hotze en good old Rini kreeft, deed hotze een goede suggestie.
b4 om de loper op C5 te verjagen naar b6. Paard b3 kan ook, voorkeur computer!
Na Lb6 is het snel uit, Df6 schaak (toch nu al Hotze, let maar op vervolgzet).
Kd7 (ke8 kan niet Th8! Dame verlies en erger).
Echter op kd7 volgt ook Th8!!!!!!!!!! Slaan met de dame van G8 gaat niet, immers Dxf7 is mat. Dit miste we.
Het had dus een partij kunnen zijn waarbij zwart vanaf de opening compleet maar dan ook compleet zoek zou zijn gespeeld!!!
Sorry guys
Such a shame talk talk
Voor bsv is dit seizoen The party is over
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten