kreeft58 schreef:Er is geloot voor de halve finale van de beker, die op maandag 23 april 2012 wordt gespeeld. Het resultaat van de loting is: Teun Alting - Bert Duijker en Hotze Tette Hofstra - Ed de Beule.
eagle schreef:kreeft58 schreef:Er is geloot voor de halve finale van de beker, die op maandag 23 april 2012 wordt gespeeld. Het resultaat van de loting is: Teun Alting - Bert Duijker en Hotze Tette Hofstra - Ed de Beule.
Finale tussen Hotze en Bert. De herkansing voor Bert (ingeloot) nadat hij in de 1e ronde van Martin Markering verloor pakt goed uit voor hem.
Pauwbase schreef:eagle schreef:kreeft58 schreef:Er is geloot voor de halve finale van de beker, die op maandag 23 april 2012 wordt gespeeld. Het resultaat van de loting is: Teun Alting - Bert Duijker en Hotze Tette Hofstra - Ed de Beule.
Finale tussen Hotze en Bert. De herkansing voor Bert (ingeloot) nadat hij in de 1e ronde van Martin Markering verloor pakt goed uit voor hem.
Tja....
Vind het erg knap van Bert, daar niet van. Maar iemand die in de beker verliest en dan toch door mag....BIZAR
kreeft58 schreef:Pauwbase schreef:eagle schreef:kreeft58 schreef:Er is geloot voor de halve finale van de beker, die op maandag 23 april 2012 wordt gespeeld. Het resultaat van de loting is: Teun Alting - Bert Duijker en Hotze Tette Hofstra - Ed de Beule.
Tja....
Vind het erg knap van Bert, daar niet van. Maar iemand die in de beker verliest en dan toch door mag....BIZAR
BIZAR? Groot woord, maar ik kan me de kritiek voorstellen. Echter, het moet toch voor Pauwbase simpel zijn om in dit geval en met zijn ervaring, een oplossing te vinden voor het fenomeen ONEVEN
eagle schreef:kreeft58 schreef:Pauwbase schreef:eagle schreef:kreeft58 schreef:Er is geloot voor de halve finale van de beker, die op maandag 23 april 2012 wordt gespeeld. Het resultaat van de loting is: Teun Alting - Bert Duijker en Hotze Tette Hofstra - Ed de Beule.
Tja....
BIZAR? Groot woord, maar ik kan me de kritiek voorstellen. Echter, het moet toch voor Pauwbase simpel zijn om in dit geval en met zijn ervaring, een oplossing te vinden voor het fenomeen ONEVEN
Het gaat niet om oneven. De wedstrijdleider is gestart met 28 deelnemers. Na 1 ronde waren er 14 over. Je wilt echter een veelvoud van 2, dus 16 deelnemers. Daarom heeft Hans 2 verliezers weer ingeloot. Je kunt ook kiezen voor bijvoorbeeld een ronde te spelen met 12 man, houd je er 6 over en die spelen in de kwartfinales met de 2 man die uitgeloot zijn.
Je moet dus kiezen tussen inloten of uitloten. Het is nooit helemaal eerlijk, bij uitloten speel je een ronde minder.
Overigens herinner ik mij dat oud-wedstrijdleider Pauw ook wel eens spelers weer ingeloot heeft zoals Paul Dubbeld, dus zo BIZAR is het nu ook weer niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten